Kreatinok

A kreatin nem szteroid, hanem csupán több aminosav által alkotott szerves vegyület. Ételek is tartalmazzák, mint például a marhahús, tehát egy teljesen természetes hatóanyag. Ugyanakkor az edzéseredmények fokozásához nagyobb mennyiségre és tiszta formában van szüksége a sportolónak. Húsban fogyasztva annak zsír- és fehérje tartalmával lassul a felszívódás.

Az edzés előtti kreatin fogyasztás lényege: több kreatin bevitel, több ATP, ami az izomzat számára az elsődleges energiaforrás. A több ATP több erőt jelent az izmoknak, ez pedig nagyobb izom-összehúzódást és nagyobb súlyok megmozgatását jelenti. A nagyobb súlyok mozgatása megfelelő táplálozással kiegészítve egyenes út a nagyobb izomtömeg felé.

Az edzés utáni kreatinfogyasztás lényege a tápanyagok visszatöltése a szervezetünkbe. Edzés után az elfáradt szervezet minden tápanyagot gyorsan feldolgoz és az izmok regenerálására fordít. A fehérje és szénhidrát tartalmú turmixba ezért érdemes némi kreatint tenni, hogy az energia raktárak visszatöltődhessenek. Főleg a feltöltés időszakában reggel és este ajánljuk. Ez nagyjából 7-10 napos periódust jelent. A kreatin kiegészítés súlyzós edzés mellett növeli a zsírmentes izomtömeg növekedést és az erőt.

olvass tovább
nem találtunk semmilyen terméket ...