Bevezető > Panasz és szervízbejelentés

Panasz és szervízbejelentés

Vevőink elégedettségének érdekében a legjobb és legszínvonalasabb szolgáltatást szeretnénk nyújtani. Amennyiben bármilyen problémája adódna valamely termékünkkel, kérem jelentkezzen cégünk ügyfélszolgálatán.
Itt megtalálja, miként kell egy szervízigényt, elállást vagy termékreklamációt bejelenteni. 

Szervíz, elállás, p
anaszok és reklamációk

Senki sem tökéletes és hibátlan. Nálunk is megtörténhet, hogy valami elromlik. Amennyiben olyan kellemetlenségbe ütközött, mely termékeinkkel kapcsolatos, kérem jelentkezzen ügyfélszolgálatunkon és a problémát a lehető legrövidebb időn belül igyekszünk orvosolni. Vásárlóinkat a lehető leggyorsabban és legszínvonalasabban szeretnénk kiszolgálni. Amennyiben tanácstalan valamelyik termékünkkel kapcsolatban, vagy nem tudja termékünket összeállítani, beállítani, karbantartani, vagy esetleg nem érti a termék kezelésének valamely részét, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a következő adatlap segítségével, és mi segítünk megoldani a problémát.

  • a reklamációs eljárás: a hibás termékekkel, kárbejelentéssel, termékhibákkal, hibás termékparaméterekkel (szín, típus, méret), karcokkal, hibás felülettel foglalkozik
  • a szervíz : összeállítással, beállítással és karbantartással foglalkozik
  • elállás esetén kérjük bejelentését a rendelési számmal együtt megadni

Fontos megjegyzés: A panaszokat, valamint reklamációkat mindig a vásárlás helyén kell érvényesíteni. Minden interneten vásárolt árut a kitöltött panaszbejelentővel együtt kérjük az esztergomi címünkre visszaküldeni: 2500 Esztergom, Kossuth Lajos u. 65, vagy pedig személyesen budapesti, 10. kerületi boltunkba bevinni.


A vastagon szedett részek kitöltése kötelező, hogy segíthessünk a probléma megoldásában. Az űrlap kitöltésével és elküldésével hozzájárul az űrlapon foglalt adatoknak az inSPORTline Hungary Kft általi kezeléséhez.

Keresztnév
Vezetéknév
E-mail
Telefon
Cím
Város
Irányítószám
Termék megnevezése
Vásárlás helye
A hiba vagy panasz rövid leírása

További információk valamint a probléma részletes leírása segíti a bejelentés gyorsabb intézését.

Vásárlási bizonylat száma
Fényképek csatolása


Elérhetőségek:

Reklamáció és szervíz:
Kérjük tisztelt vásárlóinkat, hogy minden szervízes, garanciás, elállás vagy panaszbejelentésüket az online felületen tegyék meg a fenti gomb megnyomásával! Az elektronikus levelek sok esetben a levélszemét mappába kerülnek, így megeshet, hogy nem dolgozzuk fel őket a megfelelő időben és módon.