Bevezető > Hogyan edzünk a futópadon?

Hogyan edzünk a futópadon?

Hogyan edzünk helyesen a futópadon:

  • első feltétele egy helyesen működő futópad!
  • Fontos, hogy edzés előtt alaposan ismerjük meg a futópad kezelését – elsősorban a biztonsági kulcshasználatát!
  • a futópadot helyezze el a gyártó tanácsai szerint úgy, hogy elkerülje a sérülési lehetőségek kockázatát
  • a futópadon soha ne edzen mezítláb vagy helytelen lábbeliben (magas sarkú, papucs, stb)
  • a futópadon edzés előtt iktasson be egy rövid bemelegítő és nyújtó gyakorlatot 
  • edzés során a gyári beállítású programok közül választhat
  • kezdje az edzést alacsonyabb terhelésen
  • az izmok bemelegedése után növelheti a terhelést
  • az edzés végén ismét csökkentsük a terhelést és lazítsuk el izmainkat
  • a várt hatás eléréséhez fontos az edzés időtartama – zsírégetés (aerób anyagcsere) 20-40 perc edzést követően következik be
  • FIT - F = edzés frekvencia 3 - 5 x hetente, I = edzés intenzitás a maximális pulzus frekvencia 60 - 90 %-a, T = edzés időtartama 20 - 60 perc
  • az edzés végén javasolunk lazító és légző gyakorlatokat végezni az izmok ellazítása céljából
Simple vásárlói tájékoztató
Árukeresõ, a hiteles vásárlási kalauz